jag får liksom ingen ordning

Det är ju lite jobbigt att USA måste vara så krångliga på allt. Sevis avgift, visumavgift, provsvar, ds-160 blankett, ett tokknasigt foto, bugg i systemet... yeey! Och allt det på trasslig engelska. Haha, just nu är jag glad att jag inte åkte själv. Nu kan jag och mina fina tjejer trassla ihop oss tillsammans.


Hemma från jobbet idag också, svängde förbi vårdcentralen igår efter att min stackars armhåla och hals svullnat upp igår natt.. yes, en släng av min fina körtelfeber. DOCK utan någon hög feber? Vila och vitaminer var all medicin jag fick. Hoppas på att kunna vara tillbaka i slutet på veckan, vill inte missa mina sista dagar med BN... taskig tajming.


Idag är det en liten speciell dag, för idag fyller Stinis år. Fina fina Stina! På andra sidan jorden.. Tänk va glad man ska vara att ha tjejerna samlade på en och samma plats. Man saknar varandra lite extra mycket när man är såhär långt ifrån varandra. Men jag tvivlar inte på att hon kommer ha en toppen dag nere i NZ. Grattis hjärtat!!




Kommentarer
Postat av: stina

Åh vad gullig du är som skriver om mig i din blogg :) Tack gumman, saknar dig massor. Kommer du hem över jul? LOVE <3

2011-06-17 @ 03:41:25
Postat av: A1

Jag kommer hem i mitten på januari i någon vecka sen åker jag till baka i början på februari :)

2011-06-17 @ 15:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0