12 av 12

Nu är det äntligen klart! Jag har valt alla mina kurser och är riktigt nöjd. Känns så himla bra att bocka av ytterligare en grej på listan, nu ska jag bara fixa fotot sen sätta mig och svara på ds-160 blanketten och sen ska jag boka en tid på ambassaden! Har helt enkelt en del kvar att göra, meeen nu är det nästan klart.

Sitter hemma i Skogstorp, i mammas soffa och väntar på att min lillebror ska vakna. Ska nog fixa i ordning en god frulle till honom och sen fortsätta dega i soffan. Är fortfarade inte bra, hade planerat att jobba idag. Men icke! Jag vill upp till Stockholm nu, vill inte sitta hemma längre.. Vill träffa mina fina jobbarkompisar och tjejerna i hålet, sitter och planerar en heldag på Grönan med Johanna, fina fina Johanna.. Tänk vad jag kommer sakna allihop..
2 veckor kvar.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0