weekend's history

Helgen börjar lida mot sitt slut, en mycket bra sådan. Länge sedan jag hade en så bra helg.
Fredagen spenderades först med Addi, Ems, Lalle och Matte på Åbryggan. Där de 99 stackars räkorna slukades av 3 sugna tjejer, killarna grillade och vi alla drack en godare dryck. Efter några fina timmar i solen ihop med live musik och mitt fina sällskap begav vi oss till Stina, max 30 min men vi var där. Vi rörde oss istället hem till Pontus och gjorde IFK killarna sällskap, trevligt. Vidare från Pontus ut på Le Grand. Riktigt bra kväll med bra människor, trots att musiken var som den var. Matte tog i från tårna när Roger Pontares låtar spelades på högsta volym! Jag och brudarna hamnade på efterpärla hos Mulle och vid 4 tiden var det dags för hemgång.


Lördagen startade tidigt, jag blev väckt av att Robban ringde kvart i 8 och ylade om tvspel och öl. Du är fin du :) Väckt blev jag i alla fall och jag packa ihop mina grejer och åkte ut till mormor och morfar. Fixade lite grejs under dagen och sen åkte jag och adam på kusinträff i Sundbyholm. A2 hämta oss vid 9 och vi åkte hem till Jossan för att förtära några drinkar tillsammans med brudarna. Vi gick ut och härja lite och jag slutade hemma i Jossans säng.


Nu blev det ett såntdär långt och halv torrt inlägg igen, ajaj. Jag skulle ju sluta med dom? Ska byta om nu och sen åka och plocka upp Ems och A2, Harry Potter är kvällens planer! puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0