20.11.98

Gårdagen spenderades med några av brudarna nere på stan, presenterna till helgen inhandlades. Sjukt svårt, men tror vi fick ihop det rätt bra. Åkte snålskjuts med mamma hem från stan och började trixa med alla sakerna i mitt rum. Just nu har jag två rum i ett och alldeles för lite plats, en enda stor röra. Man blir ju semistressad av att ha så mycket saker på en och samma plats! Får fortsätta fixa med det idag. Åkte hem till Ems en stund också, käka stickig rabarberkräm och färga hennes hår. Känns på ett sätt skönt att vara hemma igen, att kunna hänga med någon av tjejerna när man vill med bara en 5 minuters resa bort istället för tunnelbana-tåg-buss. När jag kom hem fortsatte jag plocka i mitt rum och hittade min "saker som aldrig får slängas"-låda. Hur kul som helst, grät-skratta-grät-skratta! I den låg min första "mina vänner"-bok, först av alla hade Mathilda Sandberg skrivit in eftersom jag fick den av henne i 7års present. SNUPPIGT. Sen var det tydligen min egen tur att skriva, kan inte sluta le åt min stavning.

Person jag skulle vilja träffa: qunen (Kan det vara kungen?)
Det viktigaste hos en vän: ärlig och snel
Världens bästa uppfinning: Tabosten
Om tio år hoppas jag att: För Låvad (Jag visste vad jag ville)

Dagens datum: 20/11 -98

Men nu har jag precis tuggat i mig några skivor vattenmelon och sitter och smuttar på en kopp kaffe, samtidigt som jag svarar fel på A2s teorifrågor. Känns bra! Ska slänga på mig kläder och hoppa upp på cykeln, måste in till stan för en drop in på skatteverket och banken.

18.30 fotbollsträning.. Var är mina benskydd och dojjor?




Kommentarer
Postat av: A2

tabostar är fan bra grejer!

2011-07-05 @ 13:48:34
URL: http://awibring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0