första dagen

Nu är det den där måndagen jag pratade om. Jag sov till halv 12, sitter i soffan och kollar på The Tyra Banks show, har redan bråkat med Adam och nu måste jag tvinga mig själv in i duschen. Haha, så fort det blir bra väder så ska jag ta vara på dagarna.


Helgen var kanon, i fredags var tjejerna hemma hos mig i Stockholm och vi fixade en riktigt skön kväll. Lyckat!  Bilder kommer såfort jag har trixat in bilderna på datorn. Resten av helgen blev lugn, lördagen spenderades på stan, vi käka gott och shoppa en del. Sen var det dags för hemfärd, min tid i mitt fina hål var över och jag packades ihop och städade ur och lämnade över nyckel till Hanna. Så nu är jag tillbaka i Eskilstuna i ca 1 månad innan flytten till L.A!! Söndagen var mysig, hela familjen var nere och kollade på Eskilstuna cupen på Orrliden. Bra matcher och Adam blev utsedd till matchenslirare, bra jobbat lillebror!


Nu ska jag hoppa in i duschen och röra mig ner mot stan för att möta upp Addi. Resten av dagen ligger oplanerad. Kan dock vara värt att nämna att jag imorgon gör debut på planen, min första fotbollsträning på 3-4 år. Om allt funkar och jag känner att jag kan, så spelar jag min första match på över 5 år den 8 augusti. Hur ska jag orka?



första gången.

Kommentarer
Postat av: A2

så. jävla. avundsjuk.

2011-07-04 @ 13:54:51
URL: http://awibring.blogg.se/
Postat av: Piffen

Fotboll, så jävla avundsjuk. Hoppas att du klarar det!!!:)

2011-07-04 @ 22:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0