pensionärs jakt.

Har återigen stängt av verkligheten i några dagar för att spendera lite tid hos mormor och morfar. Jag älskar det.
Idag var jag mormor, morfar och Adam nere på stan, klippning och skoköp stod på attgöralistan. Efter att ha lyckats tappa bort pensionärerna två gånger kunde vi åka hem. Nu sitter ems och jag och dundrar heytell till tusen och planerar kvällen. Vi kommer inleda kvällen med Lalle och Addi på Åbryggan för att sedan röra oss vidare till ?. Jaa vi får se, blir ändå relativt lugnt. Snäll som man är har jag lovat pensionärerna skjuts till K-holm imorgon förmiddag. Nu ska jag slänga på mig lite kläder och slänga upp håret i en toffs, duscha hinns inte.
Vad tycker ni om min nya profilbild på facebook föresten? Kunde inte låta bli.

Kommentarer
Postat av: adina

det finns en chans att du har stans hetaste profilbild faktiskt!

2011-07-25 @ 12:31:10
URL: http://adinahammarsten.blogg.se/
Postat av: A1

Skulle kunna vara så!

2011-07-26 @ 11:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0