cast//

Idag blev jag väckt av att mormor ringde på hemtelefonen, efter 15 signaler la hon äntligen på. Dock var jag redan halvvägs upp för trappen i det läget så jag ringde upp direkt.. Det enda hon undrade var om jag ville komma ut och äta lunch.. åhh, 08.37, 15 signaler, en mindre skön väckning för att ändå säga att jag inte ens kan åka ut dit o äta. Mindre bra start på dagen.

Blev i alla fall på bra humör så fort jag tittade ut genom fönstret, vilket väder!! Prefekt för oss brudar som ska upp till Stockholm och Fjäderholmarna idag. Bra tajming! Vi ska upp och bara ha det bra, dricka vin och ha kul! Så nu ska jag kasta mig in i duschen, packa ihop en väska och sedan åka ner på stan och käka en smarrig lunch med Ems och A2. Loviiiiis var har du tagit vägen?? Vi är inte kompletta. Sen rör jag och Ems oss vidare upp mot huvudstaden tillsammans med Ida och Addi! love it.




Kommentarer
Postat av: lovisa

puss på dig!! nu är jag hemma!

2011-07-28 @ 19:01:29
URL: http://lovisaalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0