20 days left

Yes ni läste rubriken helt rätt! Idag är det exakt 20 dagar kvar, imorgon är vi nere på 10tal i nedräkningen. Känslan som finns i kroppen just nu är bland det märkligaste jag varit med om, blandningen mellan glädje och ångest. Paniken över att inte hinna träffa alla tillräckligt mycket och att börja sakna dom när jag väl är där.. MEN det kommer inte vara några problem, egentligen åker jag dit jag absolut vill mest. Jag gör något och jag förverkligar drömmar. Jag har några utav mina allra finaste tjejer med mig och min pojkvän som redan väntar på mig på andra sidan Atlanten. Hur kan jag ens oroa mig? 


Nu ska jag in i duschen sedan ut till Hällby med mormor och klämma på mina fina små tjejer Nora och Matilda. Kanske lite på Karin och Camilla också bara för att dom också är där.... haha. 



Kommentarer
Postat av: lovisa

20 ynka dagar! det kommer att bli så jävla bra och vi har alltid varandra!

2011-07-26 @ 12:57:19
URL: http://lovisaalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0