Saad kör!

Hej bloggen! Det är jag som är Saad. Jag jobbar i Bossa Nova! Vi är ett härligt gäng som älskar att prata i telefon när vi jobbar. Vi är grymma, coola och bäst! Det är så ett team med sammanhållning fungerar. Vi kallas dessutom för Dream Team!

När jag inte är med polarna i Dream Team brukar jag spela fotboll, hänga med privata polarna och bara chilla. Det är grymt glassigt! Jag är (snart) grym på poker också, så har ni några frågor så finns jag på 0735******.

Ha det gött! Här kommer en gammal bild på mig, jag var 19 år då!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hett! grymt skön gästbloggare. Kan man få hans nr ;)/// Sexy_tjej_89_är_coolast_i_stan

2011-01-05 @ 11:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0