årets första inlägg'

Nu börjar saker och ting styras upp inför det nya året. Jag har lite nya mål, nya planer & en hel bunt med roliga saker att göra!

Januari månad ser ut såhär:
Jobb, jobb, jobb, fylla år, jobb, jobb, jobb, Thailand.

DET FUNKAR! tack fan va skönt.

Idag är vi lagom sköna i BN, många är trötta efter helgen och Jimmy är fortfarande ledig. Jag, David och Ludde va precis och käka thai på stråket. GOTT.

Nyårshelgen var kanon mysig. Jag och Robban bara dega och gjorde inget förutom att umgås. Imorgon sticker han på turné och jag blir kvar i kylan. MEN det gööör inget, för jag sitter o räknar ner dagarna nu.. Det är 15 dagar kvar tills min 20års dag och 28 dagar kvar till värmen. I helgen åker jag hem till mina fina, underbara, bästa tjejer! Dags att säga hejdå till Carro :/ oskönt. Jag har knappt träffat fröken nu när hon varit hemma.. kasst. Men de blir så när jag inte bor kvar i stan.. fan. Men helgen först och en duktig ses igen middag med myspys! Sen kan jag få börja sakna dig igen.

nästa vecka ska jag på möte hos kilroy igen och fixa med lite papper :) oh yes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0