VAMPYRER OCH LOPPMARKNAD

Idag har det mycket hunnits med! Fotoprojektet är färdigfotat, Fairfax flea market är besökt och även The Grove. Gick upp vid 9 imorse för att hinna med allt och titta vad bra det gick, allt är avklarat.

Jag Ems och Lovis begav oss hemifrån vid 11 tiden imorse, vi bussa in till Fairfax och gick någon timme på marknaden. Den är så himla mysig, skulle jag bo här föralltid skulle nog förmodligen hälften av mitt hem bestå av gamla antika ting därifrån! Framåt eftermiddagen fick vi skjuts av en rysk dam till The Grove, anledning till detta var för att hon helt enkelt inte kunde förklara vägen. Så istället skjutsa hon dit oss och innan vi hoppa ur hennes bil påminnde hon oss om att hålla i pengarna och inte slösa det på onödigheter. Smart dam och urhygglig! Väl på The Grove var det biotajm, vi har i flera veckor sagt att vi ska se senaste Twilight filmen och nu äntligen blev det av. Jag kan ju inte göra annat än att tycka om den. Jag har faktiskt aldrig varit ett fan av vampyrer eller Robert Pattinson, men nu jag har nog börjat ändra mig.. Han är snygg, lika så Jacob. Bulldog fejja eller inte - han är en hunk. Lika så Edward. Jag längtar efter nästa film, spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0