SUMMERING

Som alltid när ett nytt år inleds skall det passerade året summeras. Och vilket år det har varit!! Jag tror faktiskt jag har lyckats utföra alla mina mål under 2011, vilket jag själv är sjukt nöjd med. Men ingen skulle orka läsa om alla små skrutt mål som jag har så ger er en hint om mitt år istället.

Första halvan
Jag levde den första halvan av 2011 i vår vackra huvudstad, i mitt fina lilla hål. Jag jobbade på 3 och tog tunnelbanan 1 station, bara för att jag var för lat för att gå mellan Fridhemsplan och Stadshagen! Älskade Stockholm och underbara vänner!

Under början på året var jag även iväg 3 veckor till Thailand med Tutten och hennes dåvarande muskelbyggare, riktigt härlig resa och kärleken till Thailand växte ytterligare. Våren späckades sedan av en hel rad roliga spektakel och resor, vem hade kunnat tro att jag skulle hamna på en golfresa på Åland? eller sticka iväg på en 2 dagars lyxhotells vistelse i Malmö? haha. Jag kom även in på SMC i Los Angeles och kunde då på allvar börja planera en flytt tvärs över Atlanten!! Helt galet.

Andra halvan
Den resterande tiden på 2011 och alltså den andra halvan har som säkert ingen missat spenderats i Los Angeles. Sommaren tillbringades dock hemma i Tuna då flyttlasset från Stockholm gick 1 juli.. Sorgensdag. Jag hade i alla fall en underbar sommar tillsammans med mina brudar och familj och kunde sedan i augusti packa ihop mina ägodelar och sätta mig på planet tillsammans med 3 av mina finaste vänner till Los Angeles. Där då resterande tiden av 2011 har spenderats, mitt i min dröm.

Nu påbörjas 2012, nytt år med nya möjligheter och utmaningar. Besöket i Sverige avslutas i februari och då lyfter planet tillbaka hem. En termin fylld med urbra kurser och härliga människor väntar, jag är så himla glad att jag gör det här!

Jag har lite annorlunda mål under 2012, då jag är redan precis där jag vill vara.
Dock har jag lite utmaningar att tampas med under min resterande tid i LA - ett långdistans förhållade och en oplanerad höst. Meeen jag har lite hemliga planer som nog ska gå vägen om allt bara vill flyta på sådär fint. Jag håller tummarna.






Kommentarer
Postat av: Nereida

Åh va härliga bilder! jag är Lätt avis på att du varit i LA! :D

2012-01-03 @ 23:30:38
URL: http://limani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0