TATTOO

Idag har det varit en slapp dag. Mycket skönt! Jag, Lovis och A2 käkade en mysig frulle ihop och kollade på julkalendern. Jag gillar kalendern stenhårt iår. Efter det slog vi på Sunes jul och jag började pilla på mitt fotoprojekt. Hann fota en del idag och har nästan betat av hälften av bilderna, resten får fixas klart imorgon! Ska möta upp Jossan nere i Venice så nåra tuffa bilder kan jag nog få ihop.

Nu sitter vi och inväntar Tarzan och Jojo vi ska mysa och kolla filmer. Guetta var egentligen inplanerad för kvällen, men styrdes av. Tråkigt men skönt, är rätt död i kroppen.


smakprov på projektet

Kommentarer
Postat av: JOOO

Fullkomligt ÄLSKAR biden på jacke!!

2011-12-04 @ 12:21:53
URL: http://jcnorrman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0