TATTOO

Vaknade för inte allt för länge sedan, ligger fortfrande kvar i sängen och vill/orkar verkligen inte gå upp! Känns rätt asbra att säga att jag går på lov om 2 måndagar, ska bli fruktansvärt skönt!! Dock känns det inte som att tiden kommer räcka till, hur fan ska jag hinna med allt?! 6 stora uppgifter kvar, 3 projekt och 3 finals är kvar att göra............. avlider lite smått när jag tänker på det. Just precis i detta nuet ligger jag och försöker få ihop en sista bild till mitt fotoprojekt som ska lämnas in 11.15 idag. Det värsta är att jag inte vet vad jag ska prata om under redovisningen, men får helt enkelt ta det som det kommer och hålla tummarna för att jag inte behöver redovisa först av alla!


mina fina tjejer!

Kommentarer
Postat av: A2

Puss!

2011-12-05 @ 18:42:34
URL: http://awibring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0