SMID

Jag ligger och funderar över hur jag ska kunna svara på Fridas fråga som hon ställt på fråga vad ni vill grejen... Mitt bästa minne med SMID. Det finns så många, både roliga, galna, sorgliga och vackra stunder.. Jag pratade med Lovis om det tidigare idag och vi satt och varvade mellan skratt och tårfyllda ögon när vi pratade om SMID. Underbara älskade SMID. Jag ångrar inte en sekund på det programmet och jag är så himla glad att jag fick min tid där. Så istället för att klura ut ett bästa minnet så ska jag nog skriva ihop en liten resumé med massa fina minnen.

Jag lyssnade precis på Färjestads introlåt "på den sköld du klär" som spelades på vår fina vän Tobias begravning för ganska precis 1 år sedan. Fina älskade smidare, ni är unika allihopa.

Kommentarer
Postat av: frida

det låter väldigt bra tycker jag!:)

2011-12-15 @ 16:08:01
URL: http://berggrundfrida.blogg.se/
Postat av: lovisa

<3

2011-12-15 @ 18:55:43
URL: http://lovisaalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0