OTH

Ikväll har vi haft hejdå mys med grabbarna.. Det gör lite ont i hjärtat när man tänker på att dom inte kommer vara här nästa termin. Fina fina killar, ni är allt rätt bra! Vi hade en riktig pensionärskväll med kyckling/kantarell gryta och 2 avsnitt av "på spåret".... haha. Lamt av oss.

När grabbarna gått hem myste jag och lovis ner oss i soffan och grät till OTH, vi är fast i serien... igen. Vi har 3 avsnitt kvar nu av säsong 7 så dom avverkar vi imorgon. Nu däremot måste jag slänga mig i säng, ska iväg på en mysig liten tillställning i min Photoshop lärares studio nere på Main imorgon. Sen ska jag hem och fira att jag äntligen är HELT klar i skolan för den här terminen. Vi är medbjudna på ett event inne i Hollywood så vi lär slå klackarna i taket och äta cheesburgare hela natten. Nu ska jag sova. Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0