NYA KURSER

På onsdag ska vi välja kurser till vårterminen, är lite smånervös över vad som kommer finnas kvar att välja. Jag satt tidigare idag och kollade igenom kurskatalogen, har hittat ett 10 tal kurser som jag skulle kunna tänka mig att ha. Men vi får se vad som finns kvar att välja när det blir min tur på onsdag. Blir nog i alla fall en vår fylld med Grafisk design och om jag får det jag vill så blir det även en konstkurs och en surfingkurs!! Hur tufft vore inte det?! Att få flumma runt lite och få göra saker man tycker om på samma gång. Grymt.

Kommentarer
Postat av: Sanna Ek

hur många kurser/poäng måste man välja för att ha studentvisum? :)

2011-12-12 @ 15:47:33
URL: http://sannaaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0