NOJJIG BRUD

Kollade in på vår kurssida efter att Tarzan hade valt sina kurser och det verkar inte finnas så mycket kvar... fan. Hittade några kurser jag vill ha så har satt ihop 3 olika scheman nu och håller tummarna på att kurserna finns tillgängliga imorgon när jag ska in och välja. Annars får jag ta dom jag hittar och sen sitta uppe som en hök dom datumen dom släpper amerikanernas obetalda kurser i januari.. Jag ville ju så gärna ha en av surfingkurserna, så ska nog ändå hålla ett öga öppet.

Just nu ser det ut som att jag kommer få hålla på mycket med grafisk design i vår och även en konstkurs. Vore så bra om jag kunde få exakt som jag vill, vore bäst bäst bäst!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0