NEDRÄKNING

Har en jobbig dag som väntar plus att Madame Bofvén har pajjat min morgon.. Jag blir på arg på'na att hon ska sätta Kurre i skiten såfort allt börjar ordna upp sig. Heeeeeehe, julkalendern iår har tagit mig med storm.

Och just nu sitter jag och är nervös inför kursvalet som ska göras ikväll, tror många av mina kurser kommer att ta slut under dagen. Men det är bara att hålla tummarna på det bästa! Ska även snart till skolan och ha en 3 timmar lång fotofinal... Den suger också. Längtar tills imorgon kväll när alla finals är skrivna, alla projekten är inlämnade och jag typ går på jullov! Sista lektionen är på lördag och då ska vi bara mötas upp i min photoshop lärares studio nere på Main Street för lite plockmat och avsked. Tror det kan bli rätt mysigt. Men än sålänge är jag kvar här, nu - onsdag morgon och har inte ens påbörjat min finalsvecka... uuuuuuuuuuh.....

Kommentarer
Postat av: Tildis

Jag tycker också att julkalendern är sjuuuk! Den är faktist riktigt bra. Charlie är rätt så söt ju ;) <3

2011-12-14 @ 19:19:44
URL: http://erikssonlinneamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0