NÄST SISTA

Dagen har varit lång! Inledde den med träning tillsammans med A2, sen skola från 14.15-21.30! Längtar efter nästa termin då jag verkligen inte tänker ta några kvällskurser. Det som är bra är att jag gillar kursen som är varje torsdags kväll, grafisk design med Mr Armstrong. Gullig lärare det där, Christina och jag har alltid så skoj på dom här lektionerna då vi flummar iväg med en massa konstiga ideér! Kommer sakna dom, det är sista lektionen nästa vecka.. känns bra, men trist. Gör i alla fall en tatueringstidning som final project i den här kursen, tror den kommer bli kanon snygg! Om jag kommer ihåg ska jag ta lite bilder nästa vecka så ni får se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0