FÄRG KAOS.

Igår hittade jag en inpackning från en tidigare färgning i badrumsskåpet, tänkte att det säkert skulle va skitbra för mitt slitna stackars hår. Det stod att den skulle förstärka färgen och få upp glansen. Kanon tänkte jag och slängde i den i 10 minuter precis som det stod på intruktionen. Detta resulterade i att min ljusa 1 cm långa utväxt nere i hårbotten blev ginger färgad - morotsorange. INTE VAD JAG VILLE...... fuck. Som tur var så färgades det lite hår här hemma ikväll så beslagtog sista skvätten ur färgningflarran och slängde i, i hårbotten. Vi får se hur det blir... kan i alla fall inte bli värre än det den organga lilla kanten som jag dragits med hela dagen. FYFAN, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0