BAD DAY

Dagen blev sådär.. vaknade dötrött. Hade noll lust att gå upp. Pallrade mig ändå upp och tränade tillsammans med Lovis och sen åkte jag till skolan. Kom dit och upptäcker att projekte inte är sparat på mitt usb, så fick sitta på lektionen och göra ett nytt. Blev dock inte Black Swag med Agneta Sjödin, valde istället att göra ett lite lättare. Lagom irriterande.. 

Kom i alla fall hem till färdiglagad mat, tjejerna hade gjort tacopaj och gott gott. Var smaskens, efter maten jäste vi nere i bubbelpoolen och nu sitter vi utslagna i soffan. Jag skulle egentligen bara vilja gå och lägga mig somna och vakna utvilad! 

Har väl dock inte någon superkul dag att vakna upp till.. Söndag och julstädning här hemma på loftet! Haha yes, julstädning it is. Så rent som det kommer vara efter städningen imorgon har det nog inte varit någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0