AGNETA SJÖDIN

Dagen har spenderats framför photoshop, lyckades tillslut trixa ihop mitt projekt. Inte 100%igt men det är gjort. Inte alla som lyckas byta ut vackra Natalie Portman till Agneta Sjödin, hahaha A2 och jag garva läppen av oss när vi påbörjade förvandlingen. Jag hade i uppgift att göra om en film affisch, man ska se vad det är för någon film och inte se ändringarna fören man står nära och tittar. Så vi har trixat och fixat hela dagen så nu är alltså Natalie utbytt mot Agneta och affischen är äntligen klar!

Mitt i alltihopa tog vi en paus, åkte till Burbank och förtärde lite julbord. Inte det bästa julbordet jag ätit, men gravlaxen och glöggen var god i alla fall! Vi skulle sedan vidare men under taxiresan hem somnade allihopa och motivationen försvann. Jag prioriterade mitt projekt och stannade därför hemma ikväll och gjorde klart det. BRA JOBBAT PLUGGIS, tack tack. Credda sig själv är ett sätt att tycka om sig själv, eller nått. 

Ems stack iväg med Tarzan och fira Amran så jag ligger själv i våran Kingsize, tomt.. Kommer ligga här som en liten hönsmamma och vara vaken ända tills hon kommer hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0