11.12.06

Har precis tuggat i mig en skål frukt till frukost, skypat med mamma och robban och nu ska jag försöka borsta ut mitt hår och sen hoppa in i duschen. Idag är det marknadsföringslektion, känns skönt att ha gjort klart redovisningen och inte behöva nojja över den längre. Ska hem och plugga och träna sen, ska fixa ihop en fusklapp till fotoredovisningen imorgon och sen kolla igenom mitt final exam i min grafiska design som ska skrivas på torsdag. Hinner jag ska jag även försöka påbörja mitt slutprojekt i photoshop! Det är lite mycket att göra just nu men det är bara att bita ihop, det är inte ens 2 veckor kvar av skolan!!

Känner mig jävligt nöjd över att ha fixat den här terminen så pass smidigt trots allt trassel i början. Känns som att tiden har gått asfort och jättelångsamt på samma gång! Konstigt men skönt. Nu ska duschen erövras och sen ska jag sticka till skolan! Mors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0