"forbidden thoughts"

Sådär hemma igen efter en lååång dag, är nu trött och mätt.. Alla har bjussat på nått gott att tugga på under dagen, det är iochförsig aldrig fel. Rätt skönt sådär dagen efter att bara åka runt till massor med folk man känner och bara ha det bra. Ytnyttjar jag folk? njaa..

Nu surrar det non stop i telefonen, alla vill säga hejdå eller hinna ses.. Blir ju sådär knepigt att hinna med allt och alla. Jag vill träffa så många som jag bara kan, men jag kan inte klona mig.. synd. Hann med en hejdådejt tidigare ikväll med Matte, 10 min hej och hejdå. Och nu ett 10 min samtal med Jossan..  Haha ni får inte ta det personligt, om jag ska säga hejdå till er.. Tiden räcker inte till! Mina hejdådejter är få och intensiva och mina hejdåsamtal är kanske något längre men ändå inte tillräckligt långa.

Nu måste jag packa klart och försöka fixa så att ingen väska väger förmycket.. 23kg resväska + mig på vågen, kan bli kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0