"till oändligheten och vidare"

Nu har familjerna lämnat Arlanda och vi sitter själva kvar och snyltar wifi på donken.. Känns konstigt att ha kramat sina nära hejdå. Jag säger som Adam, halsen knyter sig och man får tårar i ögonen. Det är tufft men vi är fyra kanon brudar som sticker så vi har ju alltid varann! 

Dagen har varit stressig, var på avskedsfrulle imorse med tjejerna, sen vidare ut till mormor och morfar för lunch och sedan hem för sista packningen. Jobbig dag, många tårar.. Jag kommer sakna er allihopa!

Hann även fixa mina skindiver piercingar, plockade ur min första och satte i en ny högre upp på handleden. Kommer bli kanon fint när det läkt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0