"I look at you on the sly and hope no one sees that I smile every time you meet my gaze"

Gårdagen var virrig men trevlig. Kom inte iväg till tjejerna fören sent på grund av allt trix med packningen, men nu har jag i alla fall lyckats få ihop en rågad väska. Måste nog förmodligen packa om lite så jag har två väskor istället så den stora inte blir för tung.. Men kvällen igår var ändå trevlig, åkte hem till Lisa och slänge i mig två snabba drinkar och sen åkte vi ner till Le Grand. Tjejerna sprang därifrån då magarna kurra, upp med telefonen. Nått samtal senare hade jag lite nytt sällskap och vi skutta runt på dansgolvet till stängning, sen blev jag själv igen.. haha. En Subwaymacka senare och en uns omhändertagande av yngre kusin så kom jag hem, med ömma fötter somnade jag med kläderna på, på min bäddade säng.

Det är någonting speciellt med att gå ut på krogen, man lyckas alltid splittras som gäng och det är inte konstigt om man under någon timme går omkring själv. Men går man ut själv, så känner man sig som världens ensammaste bara för att man vet att man inte har någon som är där med en själv.. Haha, tur att jag flyr landet så alla vill säga hejdå på fyllan, då slapp jag känna mig helt utlämnad. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0