"GOOD THINGS WILL COME MY WAY"

Har haft två sköna dagar hos mormor och morfar. Lagat god mat, bakat och pysslat i trädgården. Har jag blivit en av dom, en pensionär? 

Ikväll har jag varit ute hos Robbans farmor en sväng och sen agerat chaufför åt mormor och morfar. Lagom skön kväll helt enkelt. Imorgon bitti sticker mor och jag till Örebro, forward cup är igång och Adam spelar. Ska bli skönt att bo på hotell och bara mysa nu i början på helgen, bra uppladdning inför sista veckan i Sverige! För det är precis vad det är, nästa vecka är min sista vecka här i landet.. Hjälp mig va snabbt tiden går, vart tog den här sommaren vägen? 

Värt att nämna att jag spelar min första fotbollsmatch på 4-5 år på söndag... målvakt? Bollrädd, otränad och på söndag förmodligen även en uns bakfull, haha. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0