"För vi lever alla med känslan att falla och vid tomhetens botten står vi på toppen"

Hej mina fina! Helgen är typ slut, igen. Hela den här sommaren sprang förbi och helgerna tog slut för fort.. 

Begav mig till Örebro i torsdags för några dagar laddade med fotboll, Adam och laget spelade helt okej! Mammsen och jag gosa ner oss på hotell och hade det mys. Kom hem igår kväll och var bara hemma snabbt och mellanlandade, vidare till Ems för räkfrossa och sedan möttes brudarna upp nere på stan! Onykter blev jag och det ångrar jag idag då det regnar och jag ska ställa mig i målvaktskläder i hällregnet i 90 minuter. 

Nu ska jag packa väskan och krypa ur sängen, samling om 30 min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0