"THE ALCHEMIST"

hejhej! hoppas ni mår precis så som jag mår just nu, underbart bra. jag sitter ner gosad i soffan och käkar lösgodis, yes ni läste rätt - lösgodis!! vi har hittat en liten buitk i Santa Monica som säljer godis på lösvikt. Jag är inte den som brukar äta godis annars men när vi hittade den började suget krypa fram, så här sitter jag med en liten påse med laktris, surisar och m&m! smarrigt. 

Idag har vi varit förbi skolan och inhandlat böcker, dyra fina skolböcker.. så nu är vi redo för skolstarten på måndag! efter besöket på skolan åkte vi ner till stan och strosa runt och käka en smarrig lunch. Nu väl hemkomna och trötta så fastnade alla 4 vid sina datorer, bloggning och facebook upptadering. Vid 7 ska vi över till Natasja och Johanna på middag och vin, ska bli mys. 


utsikten utanför dörren duger bra

smarrig lunch

nya skolböcker

Kommentarer
Postat av: adina

lycka till i skolan imorgon! kommer gå great <3

2011-08-28 @ 14:46:39
URL: http://adinahammarsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0