"do everything you want and never regret what you did"

Idag har varit en riktig slappdag, vaknade hemma i Jossans nya lägenhet och gick ner på stan och käka sushi. När Jossan gick till jobbet åkte jag hem och ringde hit Ems, vi låg vid poolen hela eftermiddagen och bara gjorde ingenting. Perfekta dagar just nu, bra väder, bra sällskap och lågt tempo. 

Just nu sitter jag och tuggar lite med Jonas, han kom ner till L.A här om dagen och det enda han gör är att lockar med allt bra som finns. Jag vill dit nuuuuuuu! Men som sagt om prick 2 veckor sitter jag på hotellet i L.A och har ett helt nytt liv framför mig. Känns jättekonstigt att säga det, eller att ens tänka på det. 2 veckor är ju ingenting!! Om så kort tid får jag träffa Robban som jag längtat så mycket efter och jag är då bosatt i ett nytt land. Konstigt. 

Jag måste utnyttja den sista tiden som är kvar till att umgås med alla mina fina här hemma, jag mår redan dåligt över att behöva lämna mormor och morfar.. Som tröst ska jag dit imorgon och umgås sådär jättemycket! Bara vara och kramas lite extra. Älskade fina mormor och morfar...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0