"dagens flopp"

Dagen har varit kaotisk.. Imorse fick vi reda på att om vi inte lyckas byta bort våran cepp engelska så är vi körda, ALLIHOPA. Engelska klasserna jag skulle crasha idag var också för dåliga och kommer inte lösa mina problem så vi har haft varsitt krismöte med varsin counsellor.. Så nu måste jag "bara" hinna fixa 3 nya units fram tills nästa torsdag och hur gör man det när alla kurser man vill ha är fulla? Vi har en ganska fet uppförsbacke framför oss just nu, men det löser sig nog.. Jag har prickat in några kurser jag ska crasha nu kommande dagarna, så håller tummarna för dom!

Kommentarer
Postat av: Mari

Det fixade sig ju =)

2011-09-02 @ 15:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0