"bubbel, rosé och brudar"

Dagen har varit kanon, vi skutta upp tidigt imorse jättenervösa och med fjärillar i magen. Första skoldagen verkar iallafall gått bra för allihopa, alla verkar nöjda. Efter skolan gjorde Ems och jag sällis hem och la oss vid poolen, där vi njöt och bara hade det bra. Så hela dagen bestod av deg, vi gjorde ingenting efter skolan och det kändes riktigt bra. När alla tjejerna var hemma slängde vi ihop lite smarrig kycklinggryta och när tallrikarna var tomma så smög vi oss ner till bubbelpoolen med varsitt glas rosé. Skönt med lite vardagslyx såhär en måndag.

Imorgon har Ems och jag vår gemensamma engelska lektion, dock får vi njuta av en lååång sovmorgon då skolan inte börjar fören 15.45!! haha. Kan inte säga annat än att det här schemat passar mig som handen i handsken. 

bubbelbilder

Kommentarer
Postat av: Mari

Underbart Amanda! Hoppas skolan går bra och du fick läsa den däringa nya kursen! Vad är det för kurs då? Jag sitter här i nya huset och äter frukost =) Mycket grejer kvar att flytta in =) Er lägenhet ser mycket fin ut! Ha det bäst! Kramar!

2011-08-30 @ 10:11:46
Postat av: Roberts

Ni ser ju ut att ha det huuuur bra som helst.. Skapligt avis..

2011-08-30 @ 17:34:06
URL: http://saarela.tumblr.com
Postat av: A1

Mari! Vi har det verkligen hur bra som helst. Den nya kursen jag valde var ET- photoshop, så i enkla ord en grundkurs i Photoshop. Jag tror att jag kommer få läsa den, men ska iväg och prata med den läraren idag så jag blir säker. Nej nu är alla stora möbler på plats och det enda som vi har kvar är lite små plock, men det flyttar vi in allt eftersom. Ditt hus förövrigt blev hur fint som helst! KRAM

2011-08-30 @ 20:21:48
Postat av: A1

Jag förstår att du är avis Robert, du skulle älska det.

2011-08-30 @ 20:25:16
Postat av: frida

hahah på den första bilden ser du ut som världens nöjdaste 10 åring ;) men skulle nog ha sett ut det samma om ja var där du är ;)

2011-08-30 @ 23:39:07
URL: http://berggrundfrida.blogg.se/
Postat av: Lovis

älskar första bilden hahahahahah avlider typ

2011-08-31 @ 00:23:22
URL: http://lovisaalantz.blogg.se/
Postat av: Malin

hahah amanda, du är så snygg! <3

2011-08-31 @ 17:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0