workie

Första dagen efter påsken, mysigt att träffa mina fina jobbarkompisar igen. MEN oj va trött jag blev, huvudvärk efter halva dagen. När man varit ledig ett par dagar och sen ska tokprata i telefon blir det lätt lite mycket för huvudet.


Helgen har varit kanon iallafall, jag har saknat alla mysiga tjejkvällar.
  • påskmys med familj
  • fest med mina fina tjejer
  • blåklockor
  • frukost i solen
  • ny frilla på pojkvän
  • samt kvalitetstid i solen
Idag blev fjärde medlemmen klar för Cali ingen mindre än Lovis! Sökandet efter flygbiljetter startar inom kort. Snart mina fina tjejer påbörjas något tokcoolt! A1, A2, Ems och Lovis. Hello Los Angeles.
Nu ska gaddarna borstas och sen kryper jag ner. Imorgon ska jag upp och träna innan jobbet! PEPP. L.A kroppen? måste skynda.
bild regn från helgen.

Kommentarer
Postat av: lovis

tokpepp!!!!

2011-04-28 @ 11:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0