seger

Sitter just i detta nu och käkar en av alla mina matlådor, måste börja äta ur min frys innan flytten. Samtidigt som den här torra stackars pastan knappt slinker ner sitter jag och lyssnar på Radio1 med Kindmark & Benji. Just nu intervjuar dom Maic som igår verkligen rädda hela min kväll, då han gav oss en Hammarby seger mot Landskrona. Snyggt! Hade mer än allt velat varit med Marcus i klacken, men fick nöja mig med att ha min egna lilla support i källarsoffan.
Sol i Stockholm, present köp, tågresa, bihåleinflammation? Min dag är väl inte den roligaste.. mår som en knöl. Mitt huvud är hur tungt och ömt som helst. Men lillebror fyller imorgon och jag måste minnsan fixa en kanon present.
mindre god mat och mindre frisk tjej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0