+++++

A2s bio val igår blev "Thor" nördigt och kanon! Gillar man snygga kroppar och åskgudar så absolut. Det var nog faktiskt påriktigt inte någon som kunde hålla munnen stängd när Thor tog av sig tröjan... ojojoj! A2 och jag kom i alla fall fram till att filmen fick bra betyg, förmodligen för Thors kropp och den halv töntiga handligen.
A2 verkade ovanligt pigg imorse, hon hoppa upp och hux flux var hon klar för att gå. Jag pallra mig upp och släppte ut henne från hålet.. haha. Sen hurtbulle som man är så svida man om och drog sig ut på veckans sista powerwalk! Ikväll blir det hemfärd mot Eskilstuna. Mycket ska hinnas med i helgen, valborgsfirande, pussa på pojkvän samt uppvaktning för min favorit mormor!
Nu snabb dusch sen jobb!



loveyou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0