workiie¨





Sitter på jobbet, mumlar mina linor tusen gånger om.. "Hej och välkommen till 3s kundservice du pratar med Amanda.." jag har insett att jag brukar snubbla över mitt namn ibland, missa att säga nån bokstav typ Ammmana, Amnda, Amamnda. Framförallt framåt eftermiddagen, precis innan jag ska sluta. hahaha, så ringer ni in och får prata med mig- KLAGA INTE.

Men jag trivs, trivs som fan i huvudstaden!! Med mitt lilla rum, mina nya fina vänner & mitt jobb på 3! Allt bara är bra.

Igår var jag ute och sprang för första gången på evigheter, och nej det gick inget bra. fråga inte. jag kommer förbli en lat-tjock-tjej. PERFEKT.



vi får se hur det går med bloggandet, inte min grej men vi testar!
& Marcus LOVAR att läsa min blogg. tack.


Kommentarer
Postat av: marcus

KÄÄÄMPA AMANDA!!! JAG TROR PÅ DIG ASSÅ, DU HAR POTENTIALEN ATT TA ÖVER "NO.1 DAVID FAN"-PLATSEN FRÅN KISSIE!

2010-11-02 @ 14:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0