BACK in buiss

hej mina älsklingar!!
efter några dagar i min bunker är jag tillbaka i BossaNova. UNDERBART! första dagen jag träffar alla mina fina :) minus fredrik som, somvanligt är sjukt dryg över mail och lipar såfort jag tittar på han. David däremot är söt, vi sitter bredvid varandra nu när vi fått våra nya platser :) Dagens plus är att alla har blivit grymma och börjar leverera grymma siffror!! GLAD BLIR JAG! :D

Hade samtal med chiiifen idag, han är nog den elakaste.... eller?? NEEEII, dunder kanon kille :) GRYM. Känner på mig att vi kommer bli ett grymt team, BOSSA NOVA. det klingar rätt faktiskt.


Någon som vet typisk BossaNova musik??  hörde nått om austin powers intro låt.. hmm





Kommentarer
Postat av: söt_tjej_är_coolast_ i_stan

faan vad grym blogg du har!!!! ps den där David verkar het! är han singel?

2010-11-11 @ 15:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0