stor större störts*

vi sitter och lyssna på två av mina favorit killar! bäst.

Det är fredag och vi i Bossa Nova är som vanligt grymt fredags peppade! Jag kan känna en likande känsla mellan bossa nova och mina gamla klasskamrater på smid. Grymt härligt att ha så kul ihop när man träffas varje dag :) det gillar jag! samtalades lite med en kollega som sitter nere i Cypern i team Zorba. Är man avundsjuk just nu? njeee... han pratade som shorts och värme, jag informerade om vinterdojjor och snö... =// ogilla. MEN kan glädja mig med att det är 21 dagar kvar till julafton, och knappt en månad kvar till min 20års dag! & när jag fyllt 20 är det bara några få, ynka, puttiga dagar kvar till 25 varma dagar i Thailand med mina fina vänner :) känns som att det här kan bli rätt bra ändå!

 

NU DUNDRAR VI BOSSA NOVA & PEPPAR FÖR KVÄLLEN!

för ikväll ska jag på party på ett slott fyllt med soldater! TJA.


Kommentarer
Postat av: ma

<3<3 17e köööööör vi!!!!!!

2010-12-03 @ 10:20:31
Postat av: sändraaaaaa

va bra amanda att jag läser din blogg för då tycker jag att du ska läsa min hihi

2010-12-03 @ 10:22:50
Postat av: Mandsan

sandra sötboll, jag är redan följer redan din blogg på bloglovin ;) http://sandraisabell.blogg.se/

2010-12-03 @ 11:01:03
Postat av: Big-D

fan vad din blogg typ är sååå bäst! OMG liksom jag döööör!!!

2010-12-03 @ 12:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0