årets sista dag

Idag är det alltså 2010s sista dag. Det här året hade jag verkligen sett fram emot, mitt första riktiga år ut i vuxenlivet. Nu när det passerat kan jag konstatera att det varit väldigt bra! Jag har klarat alla mina stora mål som jag planerade in i början av året.

- Ta studenten
- Fixa jobb
- Flytta hemifrån
Allt allt också blev så klockrent är nog fan bara en bonus.

Att jag tog studenten med världens bästa klass och hade en grym jävla student fest med mina tjejer!
Att jag fick ett grymt bra jobb i världens bästa team på 3!
Att jag tog det stora steget och flytta hemifrån och att jag då även flyttade till Stockholm var fan ännu bättre!!
KANON BRA VERKLIGEN!


Nu väntar 2011.. ett år då jag har grymt höga förväntningar på!

  • Jag fyller 20!
  • Jag åker till Thailand med assnygga människor!
  • Jag hälsa på min snygga Addi i Sälen!
  • Jag och tjejerna åker till Kroatien och firar Carros 20 års dag!
  • Jag åker till Cypern och firar min kära pappas 50 års dag!
  • Det blir nog även en tripp till någon utav alla festivaler!
  • Och sist men inte minst så blir det såklart USA.. mitt största steg hittills!

HEJ MINA FINA VAD BRA ALLT SKA BLI!!!!!
Ikväll kommer mina pojkvän upp till mig och vi ska bara mysa med varandra hela kvällen :) tack Robban för att du är så himla bra, jag älskar dig.

GOTT NYTT & GOD FORTSÄTTNING.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0