3dagarkvartillJULAFTON

Jag har verkligen panik... En julklapp köpt och jag har 3 dagar på mig att inhandla allt.... för er som inte vet så har jag en rätt enorm släkt. Så stor att vi inte ens får plats på ett och samma ställe så vi kan fira jul ihop. oj.
Har för övrigt ingen julstämning i kroppen, har inte hunnit känna efter faktiskt. Klädde till och med TVÅ julgranar i helgen och det klickade inte.. fan :/

Årets julhöjdpunkt är iaf JULKALENDERN! kanon bra ju :D happy!! Hotell Gyllene Knorren tummen upp!


Bossa Nova är grymma som vanlig, i fredags var vi ute och bowla och drack gosaker :):) imorgon ska vi ha julklappsbyte och sen är det lite långledigt med julmys under helgen! åhh va ni är bra mina söta!!

dagens bild är på sötapan:


Kommentarer
Postat av: marcus

Hahaha apan!

Nästan lika ful som teliareklamen på bloggen ;-) <3

2010-12-22 @ 11:27:56
Postat av: Mandsan

hahaha sant! fan va illa

2010-12-22 @ 11:37:37
Postat av: fizia

FIN :)

2011-01-06 @ 16:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0